Snart fiske igen

Kom precis hem från jobbet för en lite stund sen.
Snö och halkigt på vägarna..Då blir ju inte humöret på topp..
Tycker vintern kan vänta ett tag iaf. Men det ska ju bli varmare till helgen enligt prognoserna..
Kan ju iaf hoppas på bättre väder för jag och Marcus hade tänkte och fiska i helgen..
Vad vi ska fiska har vi inte bestämt än.. Kanske ett trollingpass lr verticala lite..
Kanske till och med åka till skärgårn.. Man får väl avakta lite och se vad det ska bli för väder först.
Nya rullen är ju på väg också så det skulle ju vara skoj o prova.

Har redan börjat fundera lite på vår fisket faktiskt..Tänkte om vi skulle ta det i Fyrudden igen för det har ju varit ganska bra där sista gångerna. Eller om man skulle prova något annat ställe.
Nu i höstas när vi var där så tyckte jag att det var jävligt skoj.. Och som jag har hört från dem flesta som var med så har det bara varit positivt.. Vi blev ju rätt så många och hade bra fiske.
Det skulle vara roligt om vi kunde dra ihop ett stort gäng igen.. När vi var i västervik så var vi ju 6st båtar totalt men då var ju inte fisket så bra..
Jag vet ju att ni som var med i höstas läser ju det jag skriver så kom gärna med ett förslag vart vi ska i vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0