Tror jag fixat rullen!!

Nu tror jag att jag fått ordning på min 5601ssc3... Har haft problem med att inte bromsen fungerat som den ska.. Men idag fick jag svar från Abu Garcia.. ( Dem undrade om linan var tejpat på spolen...??) Det hade jag ingen aning om..Jag köpte nämligen ny lina för ett tag sen och spolade på den själv.. Tänk om det är att linan snurrat på spolen..??Hmmm.. Spolade bort linan för att kolla, ingen tejp... Satt dit en bit tejp och så är det bara att testa igen.. Hoppas det är det som var felet eftersom jag har haft isär rullen flertal gånger och inte sätt nåt fel på bromsen..


Hoppas det fungerar nu

Kommentarer
Postat av: Lasse

Japp, du måste alltid tejpa i botten med flätlina, eller lägga på några meter nylon i botten, annars så snurrar hela linpaketet.

2010-09-14 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0