WATERSNAKE FWT 54lbs

I år blev det en likadan elmotor som jag hade till förra båten.
Sålde med den förra motorn till den båten.
Blev en WATERSNAKE FWT 54lbs igen fast den nya modellen med kromat rör i stället för svart komposit.
Har fungerat bra och är nöjd..Men helt problemfritt har det inte varit. Det var nämligen en bussning till rigg fästet som gick sönder.. Svårt att få tag på då Wiggler ej beställt hem denna som reservdel..Så det fick bli ett nytt komplett fäste till den gamla modellen.. Så nu fungerar det klockrent igen.. Tackar wiggler för bra service.



Har även byggt under sommaren ett bra motorfäste för min elmotor.
Fästet har jag gjort så jag har kunnat sätta det i badstegen som sitter på båten för att minimera några fula borrhål.
Har även investerat i 2st nya skärmskydd..


Kommentarer
Postat av: Lasse (knota)

Går att svarva en bussning i teflonplast om den går sönder igen....

2010-09-23 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0