Strömmen Norrköping 2011-02-26

På fredags kvällen fick jag ett mess av Lunda om jag ville följa med och pimpla, Men jag hade redan bestämt denna dag i strömmen.. Det är ju lite skoj och pimpla men börjar faktiskt bli jävligt less på all snö och is....Så det är ganska skönt att stå och kasta lite.. Har hunnit med rätt många Pimpel pass iår men ska försöka att klämma in något till innan man ställer in skryllan och isborret för denna säsong.. Var det dax att ta ett pass i strömmen igen.. En vecka efter premiären. Ante kom och hämtade mig vi 06:30 och då var det dax att kasta in grejorna i bilen och dra mot stan.. Väl framme så tog vi den plats vi ville ha eftersom det inte är var så mycket folk. Det fyllde på rätt så bra på eftermiddan..Vi fiskade en stund och sen mötte upp Bobby på plats lite senare.. Fisket var ganska segt idag..Dåligt med kontakt..rättare sagt ingen kontakt.. Men lite senare klipper Bobby på en liten rackare. Var tyvärr inte godkänd så den hoppa tillbaka igen. Efter lite nöttande så fick även jag hugg och landade en fin lite havsöring. Även den inte godkänd. Det var lite skönare ute idag då det var + grader och vi begav oss hemmåt vid 2-3 tiden..




Nu har vi börjat planera en gäddfiske helg som vi ska ha i April-månad..
Vi brukar åka iväg vår och höst en samlad trupp med båtar..Ni som är sugna på att följa med och fiska så hör av er omgående då vi snart ska boka stugor.. Plats lite osäkert för dagsläget men det lutar åt Mon.
Hör av er DIREKT.. Hade tänkt påsk helgen V.16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0