Nya bra ha... saker!!

Idag har jag varit i väg på kurs i stockholm.. Slutade rätt skapligt så jag passade på att svänga in på berras på vägen hem.. Blev ett nytt tail bete som ska provas till våren.. Blev lite nya krok oxå..
När jag kom hem så tog jag löpet till posten eftersom sakerna från olsson fiske hade kommit som jag beställde igår.. Det gick undan med posten denna gång..(imponerad)
Trodde inte jag skulle få nya stövlarna till helgen.. Nu ska man iaf inte bli blöt om fötterna igen..

P.orginal stövlar( svensk kvalitet..)


Nya saker till fina båten..I år ska vi märka ut fisket lite mer ordenligt.. ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt sköna faktiskt..

2011-01-28 @ 15:40:06
Postat av: Anonym

jävligt sköna faktiskt

2011-01-28 @ 15:40:35
Postat av: Anders Borås Bil

Har såna själv och dom är kanon.

2011-01-29 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0