Höstfiske 3-dagars

Jag vet att det är mitt i sommarn just nu, Men jag satt och tänkte lite på höstens fiske framöver.. Tänkte vi skulle dra ihop ett gäng till Mon igen. Det är bara 3 månader dit och jag vet att en del behöver lite tid att planera. För jag tänkte att vi skulle köra nästan samma datum som förra hösten. Datum som jag tänkt är 7-9 Oktober och är Fredag till Söndag. Vad tror ni om det ni som är sugna?? Stugan i Mon är stor och bra om man skulle bli ett par båtar. I höstas var vi 3st båtar och hoppas vi kan bli 4 lr 5 båtar i höst för det är lagom och köra 2 i varje båt. Ni får gärna göra en kommentar på ni som är sugna. Tror stugan tar 10-12 pers. Lagom att vara 8-10 pers i den stugan. Dem flesta känner ju alla som varit med och får prata ihop sig med varann så man vet vem som ska fiska med vem och den som ska ha båt.
känner redan nu att det kommer bli skoj.

Prata ihop er nu och följ med..alltid bra gäng med bra mat..Och bra fiske.. :)

Kommentarer
Postat av: Ante

Det kan man ju inte missa!!

2011-07-08 @ 17:43:35
Postat av: Benny

Jag hänger garanterat med, som medryttare eller i egen båt.

2011-07-10 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0