Gösfiske 2011-06-23


Jag och Forsa hade pratat om att vi skulle ut och fiska idag. Vi hade även tänkt att våra tjejer skulle med ut ikväll. Jag hade även pratat med Matte och han skulle ut med benny som svek senare.. Så Matte fick plats i min båt oxå. Det gjorde ju inget eftersom tjejerna inte skulle fiska så fanns det gott om plats. Det blåste ganska så bra idag igen och det gör detta fiske lite svårare. Men i mellanåt så blåste det mindre och fisket högg. Vattentempen låg på 16,5 grader och var ganska ostadigt väder. Jag tog första gösen på första stället och sen bestämde vi att vi skulle byta ställe pga av trögt fiske.. Längre ut så small det på lite men storleken var ganska smått.
Totalt blev det 9 gös i båten och såklart som varje gång en massa tapp.
Tycker det är ett godkänt pass och man har blivit lite bortskämd med för bra fiske i mellanåt

Jag 4 gös
Matte 4 gös
Fors 1 gös






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0