Fiske 2011-05-29


Idag var det ju Mors dag så det har varit ganska lugnt. Men när jag var på väg hem från stan fick jag ett mess från Haag. Han undrade om jag varit ute nåt i helgen och jag sa att jag skulle ut ikväll. Han kom ut strax efter kl 18 och vi hämtade upp båten och skulle prova lite annat idag. Vi började med trolling som inte gav nåt resultat idag. Sen provade vi lite vertikalt. Efter en stund blev det vanligt spinn och då fick jag en fin Gös.
Lite senare provade vi vertikalt igen och då klev det på 2 gäddor ganska snabbt.. Annars var det ganska trögt med lite nafs. 14.5 grader i vattnet

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hejsan, vad är det för håv du/ni kör med. ser bra ut? mejla gärna så jag får veta :] bra blogg!

2011-06-02 @ 20:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0