Gösfiske 2011-05-22


Jag och matte bestämde att vi skulle ta ett pass idag. Matte hade precis monterat stolarna i sin båt och vi skulle ut och prov vertikala lite. När vi väl kom ut så blåste det för mycket och vi fick söka upp en grundtopp inåt land.
Matte klipper på en fin Abborre, gädda och en liten gös där medans jag tappar 2 fisk. Vi åkte utåt lite senare och Matte klipper på 5 Gös och jag får en Gädda + en fin Gös på 3,45kg Det var rätt mycket vind idag och tempen i vattnet låg på 12.5c och är på väg uppåt igen.

Totalt idag
7 Gös
2 Gäddor
1 Abborre
Mattes Racer..

Kommentarer
Postat av: pysseliten

snygg :))) Se fn till att ni har flyt väst på er när ni är ute !!!!! Jag vill inte läsa att något hänt ute på Glan !! Var rädda om er .

2011-05-23 @ 21:03:57
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0