Nya prylar

Blev lite nya prylar från www.ofc.nu , Hoppas grejorna hinner komma tills nästa helg då vi ska köra lite trolling igen. Det jag beställt är nya paravaner och lite nya beten. En av paravanen ska Marcus ha då jag söp bort en för honom nu i helgen som va. Den andra får va som reserv. Betena blev 3 westin och 2 st westin deep runner.. Nu i helgen som kommer så ska dem stora upp..

Nu har man varit på shell och hämtat ut paketet.. Fick mess om detta idag och det gick väldigt fort.
Har handlat mycket på www.ofc.nu och dem är snabba på levrera varorna.
En av paravanen ska Marcus få eftersom jag söp bort en sist vi var ute.
Den andra får jag ha som reserv. Wobblerna ska bli skoj att prova och tror sten hårt på färgerna för det vatten vi ska köra på i helgen. I dags läget så tror jag det blir trolling pass lördag + söndag.
I helgen ska dem stora upp "Marcus".. Tror även att Robban och Benny skulle ut på ett pass på söndag. Kan ju vara roligare om man är fler båtar som är ute samma dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0