Strömmen Norrköping 2011-10-16

Efter att Jag och Emelie hade varit hos min pappa och ätit en jätte god middag belv jag fiske sugen som fan. När vi åkte därifrån och satt i bilen så såg man det fina höst vädret genom bilrutan. Då blev man faktiskt lite fiskesugen.
Tänkte först att ta ett trollingpass men klockan tickade iväg och var redan halv 5. Jag snackade med Marcus men han hade precis fått främande och kunde tyvärr inte till kvällen. Vi ska ju trots allt köra ett trollingpass nästa helg. Så man får väl vänta tills dess. Helt plötsligt ringde Haag och var fiske sugen och sa att han eventuellt skulle till strömmen... Jag är också sugen så vi mötes upp i stan. Vi började med att jigga lite och hade rätt mycket nafs. Efter en stund hade vi fått en varsin gös.
Efter en stund så gick vi lite längre upp för att prova havsöring. Haag fick 2st ganska snabbt medans jag bara hade något hugg. Haags största i kväll på 2.2kg. Efter en stund har jag en på men det visar sig att vara en gös..
Jag fick tyvärr ingen öring ikväll men det blev ju lite fisk iaf.
trevlig fiske kväll på 3 timmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0