10 dagar kvar!!

Nu gossar är det bara 10 dagar kvar tills vi åker. Hoppas alla är lika taggade som jag. Nästa torsdag kväll ska jag och Ante inhandla maten som vi ska ha med oss. Vi kommer även att försöka åka rätt tidigt eftersom vi ska hämta nyckeln till stugan 06:30 i söderköping.. ;) Glöm inte att ha med er mat för första dagen. På fredags kvällen blir det gemensam mat och kanske även bastu för den som vill.
The Big Jerk of Thropy
Gick av stapeln för första gången våren 2009, då vi var 6st båtar i västervik. Matte och jag fick vinsten då och sedan dess har vi varit för några deltagare för att köra tävling. Men nu tyckte vi det var dax igen. VEM TAR DETTA I ÅR!!!???
Den som får sitt namn 3gånger på priset får behålla den..

Imorgon kommer Matte att lämna in vandrings priset för gravering. Har fixat till skyltarna nu ikväll som sitter på priset. Kommer bli fint som fan till slut. stora skylten är 24cm bred och höjd 7,5cm. Dem små skyltarna för vinnarna och årtal är, 7,5cm bred och höjden ca 2cm. Ska bli skoj att se vem som kammar hem priset iår.
Tävlingen kommer att ske på lördagen och det är dem 3 längsta totalt för båt som räknas för dagen.

Idag beställde jag även lite prylar på nätet som jag VAR tvungen att ha..;) Blev en ny keps, tröja och lite beten..
Prylar kan man ju inte få för mycket av..

nu är det dags att gå att lägga sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0