Kulturnattfiske Norrköping 2011-09-24


Idag var det dax för lite fiske i norrköping. Tävling idag mellan 18-22. Det har tagits rätt stor fisk i veckan på 12,3kg och över 9 så chanserna på fisk verkar ju finnas. Jag åkte in till stan så jag var inne till ca 17:30 och begav mig till en bra plats. Det var mycket folk ikväll och då blir det lite träligt att fiska. Måste ha sån koll på grejorna hela tiden.. Provade flera ställen ikväll men för mig blev det inget. Jag tror även att jag provade alla olika tubflugor och färger som jag hade men det var ändå inget som ville hugga.. Men det var ett par som fick rätt så fin fisk ikväll iaf. Det var skönt iaf att komma in och kasta av sig lite. Mörkret kom fort och jag begav mig hemmåt vid 22-tiden. Det blir nog att åka in lite veckan och prova igen. Imorgon blir det nog att hålla på med båten lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0