Nya HR-460 fishing

Efter Jag och Marcus hade fiskat igår så träffade vi en trevlig kille när vi hade trailat upp båten. vi stod och snackade skit rätt länge och vi pratade om allt möjligt.. Han tyckte jag hade en riktig fin båt och frågade om jag hade en färdig byggd båt från HR-Boats men jag sa att allt är eget. Tagit lite tips och trix från nätet. Jag sa även till honom att jag tror att dem inte har någon sådan båt..
Men jag hade helt fel. Jag satt och tittade lite på nätet nu ikväll och visst hade han helt rätt.

HR`S nya 460 Fishing. Denna båt är framtagen främst för dem som vill fiska. Längd 4.65m stor styrpulpet som är en utveckling av det populära 440-skrovet, Bredd: 1.88 meter.. Båten är förberedd för elmotor fram och bak. Båten kan även extrautrustas med 2st snurrstolar, kastplattform, m.m

Måste säga att det är en riktig frän och tuff båt.


Hr-460 fishing(Nyhet 2011)




Hr 440sc (2010) vertikal edition





Kommentarer
Postat av: Per-Ola

Riktigt fräsch båt må jag säga!



Hur går den i sjön?



Fallar mellan denna och HR's 440.



Mvh Per-Ola

2012-02-10 @ 21:11:23
Postat av: jonas karlsson

Hejsan! köpte min båt ny våren 2010 och är helt nöjd..

tycker det är en kanon båt både i sjön, ytrymme och fart..riktigt stabil.. har 2 polare till som har exakt lika båtar.. och dem är också nöjda.

2012-02-10 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0