Strömmen Norrköping 2011-09-12

Idag efter jobbet åkte jag till skeppa marin för att jag skulle fixa min plotter. Det skulle in en ny mjukvara pga av att det har varit lite små fel. Jag har den gamla mjukvaran och det har kommit 2st efter den. Men det krånglade att ladda in den så jag får hämta den senare. Alex på skeppa skulle höra av sig imorgon om hur det går.
Jag passade även på att fiska lite i strömmen när jag var i stan. Ganska så skönt och stå och kasta lite mitt i stan.
Efter en stund så får jag ett kalas hugg och verkar vara ganska stadigt. Men efter en stund så ser jag att det är en gädda.. Typiskt.. Inte den sorten som jag var ute efter nu ikväll. Det blev ett ganska kort pass och begav mig hemmåt vid halv 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0