Gösfiske 2012-07-02

Idag var det gösfiske på schemat och jag blev medbjuden i en fin båt. Blåste som fan igen..Det var ett riktigt skoj pass och jag har lärt mig massor på fisket idag. Man kan nog aldrig bli full lärd. När jag kom ut idag så trodde jag ju inte att det skulle sluta så här bra.. Jag missade någon i början men sen gick det bättre. Jag tar en på 4,92kg och min största idag på 8,08kg.. Nytt årsbästa.. yes. jag fick även 2 lite mindre..
 
Har varit en jätte trevlig dag och mygg fritt.. Tack för underbara bilder.
Topp idag 8,28kg 8,08kg 6,22kg 5,2kg 4,92kg 4,5kg. totalt 16 gös
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Benny

Det är bara att lyfta på hatten och gratulera till fin fint fiske. Om man bara hade lite tid... Jag vill med fiska ffs :-)

2012-07-03 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0