Gösfiske 2012-07-15

Idag skulle jag och matte ut och köra lite pelagiskt vertikaltfiske. Vädret var ju som vanligt. Mycket vind och så kom det kraftigt med regn mot slutet. Fisket var svårt idag. När man väl hittade några fina på lodet så tappade jag bort dem direkt. Och det var väldigt dåligt med ekon idag. Matte fick känna på ett hugg iaf och jag fick en liten gös iaf. Blir bättre fiske nästa gång. Även denna gång strul med lodet.. fattar inte vad det är. ibland fungerar det as bra och ibland stannar bilden upp och visar inget djup.. den som vet vad det är kan gärna tala om det.. Har provat med ny givare men spelar ingen roll..Hmm

1 gös för mig..


Kommentarer
Postat av: Den riktiga "GÖSKUNGEN"

SKIT BAKOM SPAKARNA!:)

2012-07-18 @ 18:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0