Gösfiske 2012-06-27


Idag väntade jag besök från Stockholm och gösfiske stod på schemat. Peter och Jesper kom ner på eftermiddan. Vi lastade in allt i bilen för att sen hämta båten. När vi väl kom ut på sjön så var det ganska mycket vind men som avtog senare under kvällen. Jag tog det ganska vackert med fisket i början eftersom jag ville att dem skulle få lite fisk. Peter klipper på en liten gös och Jesper tappar något större under båten. Det blev även några abborrar och lite gäddor under kvällen också. Gös fisket var ganska trögt men släppte senare under kvällen.. Jag visade ett par fina hugg och fick totalt 4 gös under kvällen. Fick en gös på 3,44kg och en på 2,7kg och det blev en bra avslutning för grabbarna iaf. Tror dem hade skoj ikväll och hoppas på bättre fiske nästa gång..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0