Fiskemässan Kista 2012-03-23


Nu var det dags att åka på fiskemässa.. Jag hämtade upp Haag och Janne i stan och sen åkte vi mot Stockholm..
Blev väl inte jätte nöjd iår och tycker mässan ser likadan ut varje år.. Själv var jag inte ute efter något speciellt och det blev bara 2 wobbler för fin del. Haag köpte ett spö iaf. Pratade med en trevlig kille på Hr-boat och snackade lite skit. Han visste om min blogg och tyckte om mitt bygge.. Sånt är alltid skoj att höra att man får lite respons...
Innan vi skulle hemmåt blev det lite lunch i Södertälje..


Även mycket fina båtar att kolla på..


Köpte faktiskt en groda som jag ska prova iår.. Ser farlig ut men ska bli skoj att testa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0