Fiskevård..

Vad finns i Zalt väskan?? Nu var det länge sen sedan den var öppen.. Så jag öppnade upp den för att kolla in lite inför säsongen...


Fick lite tid över ikväll och började kolla över fiske väskan för säsongen. Kollade igenom wobbler i väskan så allt såg shysst ut med krokar o diverse tillbehör. Har bytt lite krok på favorit betena..
Skoj och ha mycket prylar när man ska till Mon o fiska.. Största problemet är att man inte behöver ha så mycket wobblers eftersom man fiskar offtast med 4-5 beten. Hade visst 85 beten i väskan bara för gäddfisket... Och då är det bara Jerk och lite spinn...Hmm.. Men det är ju en hobby och ett väldigt stort intresse..


Tänkte jag skulle visa lite av innehållet i väskan..

Buster jerk Tail-beten Diverse jerk, spinnflugor och spinnare
Mini+bandit Bomber+Diverse Zalt
Lite Bananer och vanliga skeddrag..

Detta är vad min Zaltväska sväljer..Kanske inte ser så mycket ut men väskan är jävligt tung....
Tror inte jag behöver köpa nåt på fiskemässan iår.. Det skulle i så fall vara nåt speciellt.. Det värsta är att man bedriver annat fiske också.. Jigglåda, Trolling beten, Havsöringslåda,flugfiske och en hel låda för Ul....Tur att man inte är så skadad när det gäller fiske...Våran båt tar hem priset i Mon i vår... Asg.. Lycka till grabbar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0