Fiske vård

Söndag och lite sovmorgon.. Idag hade jag inte något planerat och tänkte då om jag skulle fixa lite mied mina fiske prylar. Fixade iordning lite i förrådet för mina fiske spön och gjorde även service på min front motor.. Erfodras lite tid när man har samlat på sig lite prylar genom åren.. Har lite som jag skulle behöva göra med båt och trailer också men det tar vi en annan dag. Rullar och stödhjul på vagnen ska bytas ut och diverse.. Det märks att man använder sina saker.. Funderar även på att montera en elvinch på trailern eftersom båten är ganska tung i mellanåt och det beror på vad man har för utrustning monterad i båten. Plattform med stolar och allt så blir det lite vikt att veva..Får se vad det blir för något. ska man ha nåt vettigt så är det rätt dyrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0