Gösfiske 2012-05-26

Rickard och jag bestämde fiske till kvällen. Jag passade även på att fråga Matte om han ville följa med eftersom jag var hemma hos honom och tog en öl. Matte packade iordning allt och vi begav oss hem till mig. Precis när vi kom hem till mig för att hämta mina prylar så kommmer Rickard med båten. Det var en kanon kväll med endast lite vind men ute på sjön så blåste det mer och gjorde fisket svårt. Men vinden avtog senare och det blev verkligen njut fiske.
Vi hade många kontaker och tapp ikväll men vi lyckades få 18 gös ikväll.

Jag tog dem största fiskarna för kvällen på 4,7kg, 4,7kg, 4kg och 3kg. Hade riktigt skoj ikväll med roliga drlillningar.  Tycker det var ett lyckat pass och bra fiske.

Jag 9 gös
Rickard 7 gös
Matte 2 gös




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0