Hjullager byte på min Tiki Bt-700

Har dragit på detta jobb väldigt länge men nu var det dax. Det började redan tidigt i våras då en bekant frågade om jag kollat mina hjullager. Näe det har jag inte gjort svarade jag men jag ska kolla. Oljud om båda sidor. Då tänkte jag hur länge detta har varit. Då var trailern bara 2,5 år när jag kollade. Det är ju trots allt vagga på trailern så man behöver ju inte backa i så långt och årsmodellen är 2010.
Tog kontakt med Tiki trailers och efter ett par mejl svarade dem. Detta tar vi inte på garantin sa dom. Konstigt tycker jag eftersom det verkar vara ett vanligt fel. Nu har jag iaf köpt nya lager på stan och det ska monteras i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0