Premiär strömmen 2013-02-16

Idag var det dax för premiär i Norrköping. Denna dag har jag faktiskt längtat till eftersom det ofta är bra fiske o chans till stor fisk. Klockan ringde tidigt idag och vi var på plats 05:45. Sedan gjorde jag i ordning prylarna till fisket på platsen där jag skulle stå. Kl 06 gick start skottet och alla började fiska. Fisket var riktigt trögt idag och det var inte bara för mig det gick trögt. Dem flesta idag hade dåligt fiske och det kan ju bero på vattnet. Vattnet var riktigt grumligt och strömt idag. Det brukar ju vara rätt klart men vet inte om det är hela sanningen. Vädret fanns det ju inget att klaga på iaf. Till slut lyckades jag få en liten havsöring men den höll inte måttet och fick simma tillbaka snabbt. Det har varit en rolig dag iaf. Hoppas på bättre fiske nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0