Trolling 20171104

Idag var det dax för lite trolling på gädda.
Simpa skulle gästa min båt idag för lite fiske och vi möttes upp för att åka till rampen.
Trodde att det skulle bli svår fiskat idag pga vinden så jag hade lagt upp en plan-B.
Men väl ute på vattnet så var det ganska lugnt och Simpa klipper på en bra fisk nästan direkt.
Den mäter till 101cm och väldigt fint exemplar av gädda.
(null)

Vi fortsatte vårt fiske och det var väldigt trögt en bra stund. Endast några hugg men inget mer. Efter en stund släpper fisket igen och vi landar några till. Vinden kommer i kapp oss och vi lägger iväg till ett annat ställe för att sedan komma tillbaka.
Efter middagen var skoj som fan. 11 fisk upp i båten och en jävla massa tapp.
Bra medel längd på fisken och min längsta på 94cm 7-4 till mig i antal. Bra fiskat Simpa👍
(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0