Gösfiske 2012-06-28

Jag satt hemma och tog en kopp kaffe.. Då ringer Robban och frågar om jag ville med och fiske... Jag var lite tveksam eftersom jag skulle fiska i helgen. Men, men.. klart man kan fiska lite.. Vi kom ut och det var kanon väder men efter en stund blåser det upp och det blir katastrof. Kan väl inte säga att fisket var dåligt men för oss gick det skit. Fisken överlistade oss ikväll kan man väl säga. Vi hade enormt mycket kontaker men inget som ville sitta kvar. Vi provade det mesta i storlek och jag hade även stingerkrok på ikväll men det hjälpte inte. Jag och även Robban har nog inte varit med om detta förut. Det var helt jävla sjukt vad konatkter vi hade under kvällen. Det blev abborre och en gädda för Robban iaf.. Var länge sen man inte fick någon gös men et kan ju inte gå bra jämnt. Fisken vann ikväll men hoppas verkligen det går bättre nästa gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0