Skärgården 2011-11-19


Nu var det dax för lite fiske i skärgården igen. Jag hade pratat ihop mig med Marcus och Haag om ett pass idag. Jag hämtade upp Haag hos honom för att sen åka till Marcus. Där kopplade vi på Marcus båt och sen för att bege oss vidare till skärgården. "fint och åka lite buster"
Idag var det väldigt skönt ute och det var ca 8 grader när jag åkte hemifrån. Vi hade granskat vädret och det skulle verkligen vara dåligt väder idag med en vind på 7-8m/s. Men så blev det inte idag. Det var strålande sol med endast lite krusning på vatten ytan. Fisket var väldigt bra idag fast mycket smått. Vi körde med säkra kort och var på ställen där vi fått mycket fisk förut. Totalt blev det 45 gäddor idag och största på 5kg. Vi såg mer stor fisk på platserna vi var på men den ville inte vara med. Det var en riktikgt rolig dag med mycket skratt..

Totalt för dagen

Jag 11
Haag 22
Marcus 12




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0