Strömmen Norrköping 2011-10-13

Blev ett snabb pass i strömmen nu ikväll. Haag kom också ner en sväng för att fiska och det blev ett litet pass på 2 timmar. Jag började lite längre upp i strömmen för att försöka få någon havsöring.. Körde på tubfluga men det var för dåligt drag på vattnet tyckte jag så det var svår fiskat. Måste försöka lägga lite mer tid i stan nu för havsöring och lax känner jag. skulle va kul och få lite storlek innan säsongen avslutas. Det var tur att man hade med sig lite jigg i stället och det andra spöt. Fixade iordning och satt på en bra jigg. Slutade med att jag fick en liten fin gös iaf innan det var dax att åka hemmåt. Haag fick oxå en liten gös. Nu på lördag blir det ett nytt pass på gädda i skärgården och jag återkommer med bilder och text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0