Gösfiske 2012-07-10

Idag var det dax för ett pass igen. Marcus var sugen och hämtade upp mig på eftermiddan. Vi gjorde allt klart och tankade upp båten för att sen dra iväg. Det var riktigt svårt att hitta bra fisk att köra på idag och det var trögt i mellanåt. Det blåste rätt mycket idag igen och gjorde även fisket svårt. Men vi lyckades få några iaf och Marcus fick nytt Pb. Gös på 7,02kg. Blev även en på 3,5kg och en mindre för honom. Jag fick ett kalas hugg och det blev en lång drillning men det visar sig vara en skaplig gädda.. Gäddan vägde 7kg och var en rolig fajt.. Bra bonus fisk iaf. Lite senare fick även jag en gös.. Blev 5 fisk upp i båten idag och får ladda för nästa pass.
 
Grattis Marcus till Pb idag.. Och bra håvning av mig... ;) 
Det blir större fisk snart till oss..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0