Gäddfiske 2014-12-23

Idag hade Jag och Rickard bestämt att vi skulle köra lite gädda. Känns lite lustigt att sticka iväg med båten dagen före julafton för att fiska gädda. Nu är ju vintern som den är och det är bara att hålla i så länge det går. Vi var väldigt taggade för fisket idag och provade platser som leverat bra med gädda förut.
Första platserna så hade vi ens inte något följe och vi så ingen fisk heller. 
Tiden rinner iväg och till slut får Rickard 2 snabba fiskar. Efter en stund får han en till och jag börjar ge upp hoppet för mig att få något idag.
Skit kallt i vattnet och jag tänker att detta är kört. Men sista platserna som vi fiskar på så klipper det på 2st gäddor direkt för mig.
Var en väldigt trög dag men det blev mycket frisk luft iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0