Gösfiske 2010-08-04

Kom precis hem efter roligt fiske. Så jag tänkte skriva lite medans datorn är på..
Fors, Haag och matte följde med ikväll.. Åkte ut lite tidagare och körde vertical.
Fiskade mellan 6 till 10 meter och funkade rätt bra..Ganska mycket kontakt som inte lyckades fastna.. Vi fick 10 gös totalt och för mig blev det 2st..
Inte direkt dem största men det blev mat gös för Matte och Haag iaf.
Tycker det är fränt när det bara smäller till i spöt.. 
Benny och Lunda kom förbi och snackade lite skit på sjön..
Imorgon blir det ett pass till och så ska jag fixa till motorfästet till elmotorn oxå. Så det blir tipp topp..


Inte den största gösen men skoj och ha lite bilder

Kommentarer
Postat av: Benny

Jag drog 2st på lurgrundet straxt efter ni åkt in, 1st godkänd. Sen var det dött. Vi var väl kvar nån timme.

2010-08-06 @ 08:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0