Pimpel fiske 2010-12-31


Då var sista fiske passet avklarat för iår. Det blev lite pimpel på glan idag.
Göran kom och hämtade mig vid 8:20..Vi skulle hämta Lunda och Göran på vägen.
Det var tur att Lunda hade ett par extra kängor o låna ut..För annars hade det inte blivit något fiske för mig idag då mina kängor står kvar på jobbet.. Tack Lunda.. :)
Vi blev 4 pers idag och hade skoj på isen.. Det var jobbigt att gå i all snö men när man hör ett par skämt från Göran , så glömmer man snart bort all snö..
Fisket gick rätt bra idag.. Blandad storlek på abborren och alla fick fisk..
Lunda klipper på en fin borre på 3,5-4 hekto.. Och jag en nästan lika stor efter en stund..
Det var ett skoj pass idag.. Fint väder, solsken och vindstilla.







Nu väntas ett nytt fiske år och i år ska det fiskas lite mer... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0