Combi instrument?

När jag hade min buster så hade jag ett ekolod till den.. Bestämde mig för och köpa en bra plotter för att vi fiskade rätt mycket i skärgårn..Eagle 642 blev det. Efter  något år ville jag ha ett bättre lod och pratade lite med Haag. KLart man ska ha ett färglod.." Lite roligare och kolla på en dem svartvita"... Bestämde mig efter en tid..
Det blev ett Lowrance X510c och är hur nöjd som helst..
När jag köpte nya båten så flytta jag över detta till den.
Så nu har man 2st fina skärmar att kolla på..
Hade jag köpt nya grejor idag så kanske det hade blivit ett combi instrument. Men andra sidan blir ju bilden rätt liten om man inte går upp i storlek och pris.. Så jag  nöjer mig med det jag har idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0