Gösfiske 2011-04-28


Go kväll..!! Nu var det dax att skriva lite igen..
Pratade lite med Forsa på jobbet idag och vi blev sugna på att prova gösfisket.
Vi hade bestämt att tjejerna skulle med så även dem kunde komma ut och njuta av vårsolen.
Vi åkte till garaget strax efter 18 för att hämta båten.. Jag hade inte direkt förväntat mig någon gös idag då det är lite tidigt än.. Men när vi hade ankrat upp ute på sjön så dröjer det inte länge innan Forsa drar första gösen..
En ganska liten Gös men det är ju fisk iaf.. Efter en liten stund har jag nafs men inget som sitter..
Efter en liten stund Fångar jag 2st gös.
Det var det som blev idag och lite små hugg.. 
Vi var ute i ca 2 timmar ikväll..
Tycker det var riktigt skoj ikväll och hoppas våra flickvänner uppskatta kvällsturen med..


Riktigt fin kväll.. Kommer mer Gösfiske inom en snar framtid på denna blogg..
Mvh jonas // Team Daylight

Foto// MIN UNDERBARA FLICKVÄN EMELIE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0