Mon Våren 2011 DAG3

Nu var det dags för dag 3.. Jag var trött som fan och vaknade nog sist av alla i stugan.

Gick upp och åt frukost med alla och packade båten för dagens tur. Robban kom ner på morgon kvisten och bytte plats med Mathias i Haags båt idag. När vi äntligen hade lagt i båtarna så fick Ante problem med motorn, Ante blev tvungen att åka med elmotorn nästan hela dagen..

Dagen idag var ganska så trög. Det tog väldigt lång tid innan jag fick min första fisk i dag.

Haag och Robban gick det lite bättre för idag. Dem lyckades fånga 26st idag och dem var verkligen på rätt plats..

För oss kändes det som det var svår fiskat idag och vi åkte långt för att jaga dem idag.. Kan säga att det blev väldigt mycket båt körning idag..



Båt 1 Jag , marcus och Rickard ( jag 3 marcus 5  totalt 8 )

Båt 2 Haag och mathias ( Haag 12 Robban 14 totalt 26 )

Båt 3 Ante och Bobby ( Ante 1 bobby 1 totalt 2)




Blev även en felkrokad brax för Marcus....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0