Städning av fiskeprylar

Har varit skit dåligt väder idag så jag har tillbringat lite tid att göra iordning lite fiske prylar.
Märkte då att ett nytt fiske spö var borta för mig. :( Hur fan kan ett nytt spö i ett fodral bara försvinna.. Kan lova att jag vände upp och ner på förrådet för att hitta spöt.. Spöt var fortfarande borta.. Var kan det vara.. Spöt går nämligen inte att få tag i mer då dem slutat tillverka dem.. Kan det vara så att syrrans kille fick med sig spöt till Stockholm då dem var här och fiska. Dem hade nämligen sina spön där under natten innan vi lastade in dem i deras bil. Jag ringde för en stund sen och kollade upp saken. Det stämde bra och han hade fått med sig spöt hem.. Fan va skönt.

Fick man ju städat i sitt utrymme också ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ledsen Jonas.



Men syrran råkade trampa på ditt spö igår...



:)

2011-08-08 @ 12:38:17
Postat av: jonas

2011-08-08 @ 20:52:03
Postat av: jonas

Det tror jag inte alls ppeter...:)

2011-08-08 @ 20:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0