Inget fiske i helgen..

Det var meningen att jag och Benny skulle ta en trolling sväng idag men så blev det inte. Fick ett mess från Benny imorse vid 07.30 att hans barn var sjuka. Så han kunde inte följa med.. Och det är ju inte så lätt att få med någon annan en söndag morgon och att åka ut själv är ju inte så jävla roligt..
Visst ryckte det i fisketarmen när det är strålande sol ute men fisket ställde jag in idag.
Åkte bort till garaget och kollade lite med vinterdäcken till båt trailern.. Såklart Passar ju inte fälgarna. Dem är för djupa och tar i axeln.. Provade med en tjock spacer platta men det går inte ändå.. Får bli att skaffa andra fälgar i stället.. Resten av dagen blir det jävligt lugnt och lite tv-spel i stället

Kommentarer
Postat av: Benny

Roooooooooooochaaaaana, lördag denna helg som kommer sket sig med... På söndag borde det gå att klämma in en sväng om du har lust? Jag har abstinens...

2011-12-14 @ 17:54:49
Postat av: jonas

borde gå att klämma in...??du är jävligt upptagen har jag hört...söndag kan vi fiska om du kan.. jag får väl ta lördagen med då ...asg

2011-12-14 @ 23:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0