Pimpel Fiske 2011-01-02(1:a Fisket 2011)



Var det dax att ta premiär turen för i år.
Idag åkte vi ut vi kl 9 och tjejerna var med idag.
Innan vi skulle ut stannade vi till på ica o köpte grill med tillbehör...
Det var lite besvärligt att gå på isen idag (MED).. Tjejerna kom långt efter medans jag o Matte tog löpet ut mot grundet..
Min Emelie hade fina kameran med sig o ville ta lite fina bilder.
Jag och Matte borrade massor av hål och jagade abborren, medans Lousie svättades i overallen.. ;)
Det blev lite borrar idag iaf fast det var lite segt.. Det nappade inte i varje hål men tycker det var länge sen jag
fick så mycket själv i fin storlek..
Det var en underbar dag på isen och hoppas tjejerna uppskattade lite grillning o fiske.. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0