Pimpel fiske 2011-01-09

Var det dax för lite pimpel fiske igen.
Jag hämtade upp Göran idag och sen tog vi fart till Lunda.
Idag blev vi totalt 6 st som fiskade och det gick lite mindre bra för en del..Och lite bättre för Lunda..
Jag fick bara 1 abborre idag och våta kängor.. Det var +grader ute och fint väder men jag frös nästan fötterna av mig.. När vi skulle gå ut till grynnan så var det så jävla mycket stöp att gå i.. 
Och eftersom mina kängor är så pass låga så kom vattnet in bakvägen.. Men det var skönt iaf att komma ut i fina vinter vädret...
Nu sitter man hemma igen med torra och varma fötter..
Funderar faktiskt att köpa ett par fodrade gummi stövlar..



Kommentarer
Postat av: Lunda

Ja det var gött som fan idag!

2011-01-09 @ 19:06:55
Postat av: pysseliten

Storfiskarn :) Köp ett par gummmistövlar .

Ebba tycker att du ska ha en annan färg runt bloggen hopn är duktig desige :)

2011-01-11 @ 20:17:29
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0