Fiske 2011-07-03

Det var tänkt att vi skulle ut och fiska lite gös.. Tänkte vi skulle vara lite smidiga idag och ta klubbbåten en sväng..
Vi tankade upp dunken och lastade i fiske prylarnai båten... Vi såg att det blåste lite men, När vi väl kom ut så gick det åt helvete för vi trodde båten skulle gå under. Det blåste som aldrig för och fiske passet sket sig.. Vi fick åka inåt och det blev inget fiske i denna sjö idag..
Denna säsong har det blåst väldigt mycket och har varit svår fiskat pga av det.. Så denna dag fick vi hämta min båt och åka till ett annat ställe.. Tyvärr så fick vi inte så mycket där och det blev bara en gädda för mig...
Det var ett tråkigt inlägg men det kan ju aldrig va kanon jämnt..
Men nu ikväll blev jag på bra humör då jag hämtat nya motorn till båten ;)

Hoppas vinden kan lägga sig lite så ska vi snart ut igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0