Gösfiske 2011-07-18

Äntligen semester..Skönt och vara ledig ett tag och försöka fixa iordning lite. Idag är det första dagen på semestern och idag har det redan varit fullt upp. Har börjat att renovera Emelies bil lite som inte mådde så bra..Bilen behövde en ny topppackning..Så när jag kom hem så kände jag att jag var tvungen att rensa skallen lite på sjön. Prata med Matte om vi skulle åka ut och vertikala lite.. Vi åkte ut och det var kanon väder men fisket var inte direkt på topp..
Vi hade lite kontakter men det var allt. Vi provade alla möjliga djup men dåligt med bågar. Lite senare bestämde vi att vi skulle ankra upp innan vi åkte hem och det var tur.. Fisket kom igång vid ca 21:30 och började med lite tapp.
Senare började fisket sitta. Helt plötsligt hade vi fått 6 gös och Matte en gädda. Då blir allt genast lite roligare..

Jag 3 gös
Matte 3 gös + en jätte liten Snipa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0