helt vindstilla!!

Sitter nu hemma och tittar ut genom fönstret och det är helt jävla vindstilla ute.
Har varit i stan och visat båten för en bekant som ska hjälpa mig med fästet för elmotorn.
Fästet skulle han svetsa iordning imorgon och hoppas jag kan montera det sen. När jag var på väg hem så var det spegelblankt på sjön men jag tänkte att jag skulle hoppa fisket idag. rätt skönt och göra lite annat också.. Emelie tycker det är rätt skönt när man är hemma också. Imorgon blir det att handla lite eftersom min syster och peter kommer på torsdag kväll och då blir det fiske. Hoppas vädret håller i sig och dem kan få någon gös.
Men jag kan tänka mig att det blir lite mer fiske till helgen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0