Gösfiske 2011-06-09 (Drömfiske)


Igår kväll blev det Jag och Forsa i min båt. Matte och Robban kom ut lite senare i Mattes båt. Vädret var lite ostabilt med åska i luften men det var jävligt skönt ute. När man var ute på sjön så såg man blixten över allt in över land. Idag var det nästan ingen vind alls och det var kanon. Forsa tog dem första 2 gösarna medans jag tog 3 abborrar.
Vi bytte plats och sen gick det bättre. Vi fick totalt 20 Gös och en massor av tapp. Den här kvällen var kanon och man kan inte klaga på fisket. Verkligen Drömfiske... Den största Gösen till mig på 5 kg. Forsa är inte så långt efter med en vikt på 4.2kg.
I den andra båten hade dem lyckas fått 16 gös under kvällen.

Jag 11 gös+ 3 abborrar
Forsa 9 gös




Kommentarer
Postat av: Peter ak KingFisher

Man blir sjukt sugen på ett besök...

Bokar in en helg i juli (minst). Syrran & jag



Fina fisken :)

Hörs

2011-06-16 @ 12:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0