Gösfiske 2011-06-26


Dax för lite gös fiske igen!! Marcus och Robban kom och hämtade upp mig med en upptankad ny buster som skulle få smaka på lite gös vatten idag.. Marcus var väl mest intresserad av att testa plotter och ekolod.. Prova nya båten också såklart.. Den gick kalas och vi begav oss utåt mot en hemlig plats.. Jag fick en gös ganska snabbt medans Marcus tittade på sitt nya lod... :) Vi var kvar på nästan samma ställe under kvällen men något flytt.. Det var en kanon kväll med lite lätt vind bara..
Macus och Robban fick en Varsin Gädda medans jag hade lite mer kontakter idag. Rickard låg intill med sin båt och fick också lite gös.Totalt blev det 6st Gös och 2 Gäddor i marcus båt.

Jag 6st Gös
Marcus 1 Gädda
Robban 1 Gädda

Väldigt fin båt du köpt Marcus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0