Gösfiske 2011-06-21

Jag och Haag pratade ihop oss igår kväll att vi skulle ut ikväll.. Bestämde på jobbet idag att han skulle hämta mig och ta hans båt idag. Haag kom runt kl 18 och vi begav oss mot sjön. Såg skit fint ut idag men väl ute så blåste det åt helvete för mycket för att kunna fiska bra.. Ankaret hade svårt att få fäste och båten ville inte ligga still. När det går såna vågor så blir känslan noll.. Det som blev denna gång var en Gös för mig och en gädda för Haag.. Annars något tapp och lite nafs.. Väldigt svår fiskat idag.. Vi åkte hem ganska tidigt. Men det kommer fler dagar och nya kvällar..
Nu tar det några dagar tills det blir ett fiskepass igen.. Kanske ett pass på torsdag men har inte bestämt mig ännu.. Beror helt på vad vädret säger och hur det blåser. Jag hade tänkt jag skulle hjälpa Marcus och fixa lite med hans nya båt som han ska hämta imorn.. Blev en Buster M...
blir att Montera plotter och ekolodskärmar. Det kommer bli en jävligt fin båt när det blir färdigt.. Får bestämma nån dag för det.. Ante och Bobby Hämtade sin nya båt nu ikväll och dem har köpt likadan som min..( HR 440sc)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0