Ny fiskekamera..

Idag har jag varit i linköping på netonnet för att hämta min kamera. Fick mess om det igår att den var klar för avhämtning. Jag var redan lite förbered på att jag skulle få en ny kamera då dem knappt lagar dem.. Tycker det gick fort då jag lämna in den i tisdags... Det är bra service.. Som sagt så fick jag en helt ny och den nya modellen. Fuji Xp 20 som i stället är vattentät ner till 5 meter.. Kanske denna fungerar lite bätre. Skönt att ha en bra kamera när man vill fota på sjön... Är ett måste..

Har även inhandlat vinterdäck till båt trailern som jag ska hämtai veckan.. Som det verkar nu så kanske det dröjer med is så då är det ju bara att bruka båten...
Håller även på med en sammanfattning för fisket för 2011 som är tänkt att vara klar mellen jul och nyår.. Marcus har beställt en lång version....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0