Service på rulle!

Idag har jag passat på att göra service på en av rullarna. Det var länge sen man gick igenom denna rulle men det behövdes verkligen eftersom den krångla lite för mig sist. Men nu blev den som ny igen.. Imorgon är det kustfisketävling i våran fiske klubb som jag ska med på. Vi ska utgå med taxibåt från Arkösund och sen ut till en hemlig ö..(lammskär tror jag det är..) Det blir ju tyvärr landfiske imorgon men det kan ju vara skoj det också någon gång.. Alla får ju samma förutsättningar imorgon så det gäller bara att det smäller på nåt bra.. Imorgon blir det min ny servade rulle och Bft spöt.. Sen kommer jag packa en väska med dem bästa betena och även lite tillbehör.. Återkommer imorgon med bilder och text..
Nu blir det lite fredags mys och några öl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0