Snart Semester

Nu ska jag snart ta lite semester tänkte jag. Så det kommer inte bli något inlägg på en stund. Snart ska väskorna packas för jag och Emelie ska åka till Egypten 10 till 17 november för att njuta. Det kommer att bli rätt mycket snorkling och även lite fiske någon dag. " Har Emelie lovat.." Även god mat och lite bäärrrss.. Hoppas bara man hittar någon lämplig guide för detta. skulle vara riktigt skoj och prova på fisket där nere. Blir fisket av där nere kan jag lova att det kommer in fina bilder när vi kommer hem. Dem andra dagarna ska vi bara ha trevligt och ta vara av tiden.

När jag kommer hem så skulle jag vilja hinna med ett trolling pass och även ett pass i skärgården innan vintern kommer. Det är ju riktigt svårt och säga när vintern kommer eftersom det är så pass milt ute nu.. Kan ju alltid hoppas på en mild vinter så man kan fiska länge med båt..

Om vädret tillåter så tänkte jag ta någon dag helgen den 19-20,Nov och helgen 26-27,Nov för att ägna åt fiske...

Hörs snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0