Fiske 2011-09-03

Jag och Benny åkte ut rätt så tidigt idag för att prova lite gös på djupet. Det ända som blev vara några kontaker så det var rätt segt idag. Vi åkte inåt och skulle prova lite abborre i stället. Benny klipper på en gädda och efter en liten stund kommer det en modell större och tar den tvärs över.. Den ger aldrig upp heller.. Gäddan släpper taget och tar på nytt..Häftigt att se. Jag får även en lite gädda och så blev det några abborrar. Roligt att jag fick med det på film.. Vi gav upp rätt så tidigt då Benny hade annat att göra. Vi traila upp båten men jag parkerade den inte i garaget ifall jag skulle ut lite senare under kvällen..


När jag kom hem så frågade jag Emelie om hon var sugen och fiska lite Abborre.. Klart hon ville följa med och vi åkte ut en sväng. Det var fortfarande trögt men det blev lite abborrar och en gädda iaf. Det blev en kanon kväll men vi fiskade bara fram till 19 tiden. Sen var det dax att ställa in båten och hämta pizza... Skönt att ta det lite lugnt ikväll och ta några öl. skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0