Höstfiske 3-dagars ( info )

En båt har hoppat av så nu är vi 4 båtar och 8pers. så det blir perfekt till stugan.Vi är ett bra gäng och det kommer bli skit skoj. Det kan vara lite små kallt på kvällarna så vi får fixa lite ved så vi kan elda i kakelugnen. Så får vi väl ta och ordna bastun nån kväll. Som sagt så kommer alla få lägga lite mer cash till mat så vi inte behöver äta soppa.. Men det är ju små penagar i slutändan..

Så nu slapp någon att sova i soffan iaf..

Vore bra om benny kunde fixa mätplankor..
Har du lust att fixa vandringspriset matte??(lämna in för gravyr)

Nu är det inte lång tid kvar tills vi ska åka. 7-9 oktober är det som gäller( Fredag till Söndag) Eftersom det ska bli lite smidigare i år så betalar vi in i förskott. Dels för att ha lite mer koll på vem som har betalat och att man inte behöver ligga ute med pengar på någon faktura.
Har räknat på det hela och det blir 500kr per skalle inkl mat.

Glöm inte att ta med sovplagg och kudde.

Vi kommer att åka ganska tidigt på fredagen och vi försöker hålla samlad trupp då. Tid kommer senare.
Hoppas alla tål det mesta inom mat väg....

Tävling kommer att ske på lördagen och då är det lagtävlingen och ta med pengar till detta. ( 200kr båt)
Vi kommer att köra med vandrings priset + prispengar och jag ska se om jag kan ordna nåt annat pris oxå.


Uppställning av båtar...

Båt 1 ( jag + Haag)
Båt 2 ( Matte + Benny)
Båt 3 (Wigge + Robban)
Båt 4 ( Ante + Bobby)


Kommentarer
Postat av: Robban

Faan vad det ska tävlas, du får ju bara stryk av matte när ni tävlar mot varandra :)

2011-09-04 @ 11:03:39
Postat av: Anonym

betala nu och följ med..

2011-09-04 @ 11:08:19
Postat av: jonas

7 juli kom info ut om höstfisket.. har ju funnits lite tid att planera in detta...

2011-09-04 @ 11:12:55
Postat av: Ante

Är det nån som har hoppat av?

2011-09-04 @ 16:15:23
Postat av: robban

Jo men jag har fler saker i livet än fiske och jag ska försöka byta bort jouren.

Klart jag vill med, vi ska ju krossa alla :)

2011-09-04 @ 18:49:32
Postat av: Bobban

Jag tål inte skaldjur, så ingen räkfrossa tack (Gulp Alive Crayfish går dock bra).

2011-09-04 @ 21:57:54
Postat av: Marcus

Skit i tävling och mat, den viktigaste frågan är vem som får sova på bäddsoffan?

2011-09-06 @ 11:32:34
Postat av: Benny

Jag slantade med blixtens hastighet så fort Jonas la in detta inlägg så jag räknar med säng! =)

2011-09-06 @ 15:09:29
Postat av: Benny

Jag ordnar mätplankorna, jag har ju reden 3st sen vi var i Västervik.

2011-09-14 @ 13:03:15
Postat av: jonas

det blir sängar till alla oss..

2011-09-17 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0